27 March 2010 | 1 comments

Aardvark: Berhenti dan Diberhenti


Sudut lawak dari Aardvark hari ini.

Soalan
vark:
A humorous Aardvark user shares a good joke to tell at a job interview:
Jawapan
Mike F.:
A guy walks into the human resources department of a large company and hands the executive his application. The executive begins to scan the sheet, and notices that the applicant has been fired from every job he has ever held.

"I must say," says the executive, "your work history is terrible. You've been fired from every job."

"Yes," says the man.

"Well," continues the executive, "there's not much positive in that."

"Hey!" says the guy as he pokes the application. "At least I'm not a quitter."

Haha, betul! Diberhentikan dengan meletakkan jawatan adalah dua perkara berbeza. Hidup ini memang dilingkari masalah tetapi jangan jadi pengalah!

Info Mengenai Aardvark

Aardvark adalah satu laman untuk soal-jawab diantara pengguna tanpa perlu kenal dengan seseorang itu. Kita hanya perlu menanyakan soalan dan dengan berpandukan soalan yang kita berikan, ia akan bertanyakan kepada orang lain yang mempunyai (barangkali) kemahiran didalam topik tersebut.

Cubalah! Ia juga boleh menghantar notifikasi melalui email, IM (Gtalk, Yahoo Messenger, Windows Live Messenger). Anda juga boleh menggunakan akaun gmail anda, ataupun akaun facebook untuk saling berhubung dengan para teman anda.


Kaunter pertanyaan terbaik tanpa perlu mengeluarkan wang poket! Tanyalah apa sahaja yang terlintas! Segan bertanya sesat jalan kan?