30 October 2011 | 1 comments

(VIDEO) Maafkan Aku Kekasih


Assalamualaikum.

Manusia takkan pernah lari dari kesilapan dan begitu jua aku. Maafkan aku. Maafkan aku. dan Maafkan aku.

Lirik dan Kod "Maafkan Aku Kekasih"

Maafkan Aku Kekasihku Am E
Aku Tahu Aku Bersalah Dm G C
Aku Tahu Aku berdosa terhadapmu Dm G C F Dm
Kasih E

Kesilapan yang ku lakukan Am E
Sering buat hatimu lelah DmG C
Aku tahu kau rasa terluka kecewa Dm G C F Dm
Kasih E

*berikan ku kesempatan sekali ini Dm G C F
agar aku dpt buktikan keikhlasan diri Dm E Am G A
ku percaya masih ada ruang cinta dihatimu Dm G C F
ku tahu kau masih setia menyayangi diriku Dm F E

aku hanya insan biasa Am Dm
tak lepas dari kesalahan G C
cinta penuh dgn dugaan F Dm
aku bukanlah yg sempurna E

hanya maaf yg ku pohonkan Am Dm
agar dpt kau menerima G C
aku semula dlm hidupmu F Dm
kita bina hidup baru E F E

biar takdir yg menentukan Am E
perjalanan cinta kau dan aku Dm G C
aku masih ingin bersamamu kekasih Dm G C F Dm
buat selamanya E F G F E Am

Hanya Dia Yang Maha Mengetahui, Dia juga Maha Pengampun.

nota: kenali penyanyi dan pemuzik di dalam video tersebut [Cumi1569]