30 July 2008 | 0 comments

Memory bersama Katak~

Labels:
Katak~ minatang yang selalu melompat-lompat..
kita pun camtu jugakkan? semakin umur meningkat, kita pun melompat ke alam yang lain..
aku ingat lagi, memula dulu, havoc gila IRC, kira online ja, ngadap IRC ja..
memang meriah dulu, lepas tu, zaman forum-forum pun baru nak up,
yang paling aku rapat dulu, kat
Speedfinger.org. Memang best! 
I think, at that time, I share everything with all of them, about my personal life, the knowledge (tapi tak banyak sangat sebab tyme tu aku masih noob..hehe). Ada skali bro Eddie wat T-Shirt, ade gak aku rembat satu. Haha. Dah naik season dah baju tu, tapi aku still bangga bila pakai sebab tu la the first T-Shirt of Speedfinger. Wahh!! Aku simpan lagi notification e-mail time nk buat tempahan, 

Sunday, November 20, 2005 10:50:27 AM
Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

T-SHIRT
SPEEDFINGER.ORG!! TEMPAHAN KINI DIBUKA!!

Proses berjalan hampir 2 bulan. Bermula dengan sesi perbincangan dibuka, Penyertaan pertandingan design dan akhirnya selepas undian, ni lah design T-Shirt SP yang terpilih. Sesi tempahan kini dibuka dan kami akan proceed untuk proses pencetakan (printing) sebaik sahaja tempahan yang ke-50 di perolehi. Jadi Cepat! Jangan berlengah lagi. Sebab kalau miss, mungkin korang kena tunggu 2nd punya proses printing pulak.

p/s: this is my habit, I'll keep anything that can remind me to my life yesterday. For anyone else, it's trash, but for me, it's a part of the memory. Fyi, I still keep the 1st chewing gum paper that my ex give it to me when our 1st date~ Wahh, it's true right? It's a part of the memory :D

Tapi disebabkan aku sambung study kat terengganu dulu, xboleh dah online slalu sebab kene bayar. Tu yg kurang terus, and terus menyepi. Mungkin ada yang ingat, "tEnUk". Tapi, bila zaman dah berubah, bila hati pun dah tak stabil, aku terus menyepi. Rasa alam maya ni dah takdak menda dah. 

Aku coretkan ni pun, sebab tetiba ja rasa terharu ja bila bro eddie send news letter yang ada ayat camni..

Hi tEnUk~!



Username: tEnUk

Userpoint: 46



Lama giler rasanya Speedfinger Portal (SP) tak bagi newsletter. Sure korang rindu giler kan? Ekekekke. Yer lah. Di kala masing-masing membawak diri duk senyap-senyap jer layan jiwa skang nih. Masuk SP pun nak dapat sebulan sekali pun dah payah nampaknya. Busy ker? Paham.. paham... Hidup kiter dah tak cam dulu kan? Dulu leh la nak mengadap forum 24 jam. Skang ni masing-masing dah besar. Mana yang mula join SP time bujang dulu, skang ni bukan jer dah kawin, malah dah beranak pinak pun. Hehehehe. Tapi bukan ker patutnya bila family dah makin berkembang kita akan jadi lebih meriah?



Meh la... kiter meriah-meriahkan balik SP. Takat jejenguk muka, tanya khabar kat shoutbox ker.. 5 minit pun tak sampai kan? Ker dah lupa username ngan password? Takper.. leh klick jer kat 'forget password' tuh nanti sistem akan sendkan ke email. Senang jer... :)
memang tetiba ja tringat masa-masa silam, tyme zaman lepak depan pc sampai lebih setengah hari pun takpa (sebab tyme tu aku keje cc) hehe. Lepak2 situ, even tak join dorang punya gathering disebabkan takdak masa dan wang ringgit, tapi tengok gambar ja da puas hati :D

tah la, memang teringat abis la..