06 April 2009 | 7 comments

Eumora | ADS4BUCKS in Flyers

Assalamualaikum!

Aku memang agak sebuk! Dengan assignment sume bagai! Tapi dah antar dah 2 assignment, Office Administration 2 dengan Interpersonal Communication.

Kalau korang tengok gambo yang aku lukis kat Illustrator yang huduh tu, ni si sepang bikin lagi cambest, pakai Google SketchUp! Bley la taruk dalam presentation! Hahahaaha, thank you pangg..I lebiuu~! Hahaha


Tapi, tu semua selingan, yang aku nak karang dalam entry ni, aku dah siapkan 2 flyers, satu untuk Eumora dan lagi satu untuk si KhairilHusni, Ads4Bucks.net.


Euroma - sabun spa yang cambest, dan disebabkan harga yang agak mahal, para penjual akan promotekan benda alah ni untuk kegunaan muka saja. Ni tokei Dinet dok jual sekarang ni, sama jugak dengan si piduih (member aku).


Ads4bucks - kad aneh yang ada ion-ion apa tah si KH cakap, aku pun agak blur. Hehe, tapi disebabkan dia ada janji nak bagi kad ni satu lepas aku buat banner ads4bucks.net, aku pun buat la flyers yang dia mintak aku buat. Hehe.

p/s: aku tak dapat profit eh promote menda ni, tapi kalau depa nak bagi, Alhamdulillah. Niat aku nak share je artwork yang tak seberapa ni.