25 August 2009 | 9 comments

Berbuka Puasa Di Island Red Cafe, Gurney Hotel

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua!


Hari keduaku di Penang, si aju dengan panji ajak berbuka puasa di Island Red Cafe (IRC) Gurney. Si aju rembat wira maklang dia, masing-masing serbu, panji, piduih, wan noli, aan, dengan aku terus ke Gurney Drive.

Aku pun ikutkan saja, main hantam saja, orang nak open, aku bab makan ni kira laju ja, betui dak panji? Wahahhaa, bunyi *ting* je, aku, panji dengan wan pandang dekat kaunter tu. Hehehe. Layannn..tapi 1 saja yang fail, mula-mula, aju dengan panji ingatkan ada buffet ramadhan, tapi bukan rezeki kami, kat Gurney Hotel tak dijalankan lagi. Layankan saja dalam menu tu.






Itu antara makanan-makanan yang dipesan! Air jangan dicakap la, bermacam spesis! Hehe, yang angel, yang flame, yang float, yang lemon, yang blended, macam-macam! Hehe, lepas makan, makan lagi..dekat 2 jam kat IRC tu. Borak-borak, kacau-kacau yuna piduih (dia kata gadis supervisor tu macam yuna - aku layankan aje..hehe), kacau-kacau baby dengan panji (panji start! aku layan ja..hehe).

Dari kiri: Aju, Panji, aku, Wan Norli, Piduih