25 August 2009 | 2 comments

Seawal Ramadhan di Balik Pulau

Labels: , , ,
Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua!


Ohh, sudah beberapa hari aku meninggalkan Banting, untuk balik ke Penang merasai Bulan Ramadhan bersama sahabat-sahabat disana seperti satu masa dahulu. Si aju dengan panji la ajak balik sekali, pikir punya pikir, layankan jela sebab raya ni pun tak tau lagi balik ke tak.



Pengalaman berbuka kat sana? Pertama Ramadhan, aku berbuka dengan cekodok + murtabak saja (serius, aku tak dak selera nak makan nasik) yang aku beli kat Bazaar Ramadhan depan Masjid Daerah ni. Hari ke-dua? Next Entri! Hehehe..



Aku, Rokok & Ramadhan

Aku rasa, dah dekat 4-5 kali aku teruk bila tiba bulan ramadhan disebabkan side effect rokok ni. Aku memang hard smoker, dan aku mengawal penyakitku dengan merokok (aku dah buat kajian, so dont blame me! Grr..hehe). Ramadhan ni, aku cuba lawan! Ya, aku dah sakit teruk pada hari pertama, badan seram sejuk hari kedua, hari ketiga demam panas. Aku malas pi hospital, nanti doc tu kasi ubat! Hahaha.

Masuk Panji, jangan tak masuk! Hehehe