10 September 2009 | 15 comments

Aku di "Vector" oleh Enchek Sepang @ DSS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!




"Terima Kasih Enchek Sepang" - Itu yang mampu aku luahkan khas buat sahabat aku yang paling rapat, walaupun sudah jarang lepak bersama, tali yang wujud itu masih utuh.

Aku kenal mamat ni, sejak aku masuk Institut Kemahiran Mara Besut, Terengganu. Berkongsi macam-macam! Walaupun setahun setengah sahaja aku lepak, tapi sampai hari ini aku masih tak terputus hubungan dengan dia, tak seperti sahabat-sahabat IKM-ku yang lain yang agak jarang berhubung.

Aku anggap vector ini satu sebagai "Karya Raya" dari dia, hehe. Terima kasih bro! Calit sikit!

Suka benar aku tengok mata ini, memang agak detail la. Nak suruh aku buat? Muntah hijau karang! Hahaha, buat Arnab Brutal pun aku dah sengal, tambah nak buat macam ni.



Baju ni sebenarnya gambar lain, tapi tak nampak kantoi sangatkan? Tapi agak sejuk cool la ada orang yang sanggup habiskan masa untuk buat yang terbaik untuk kita. Aku buat apa untuk dia? Err..hehe




Wah, masih terpacak lagi rambutnya! Hehe, ini adalah rambut terbaru. Dah panjang la.



Sepang sungguh teruja dengan telinga ni. Hahaha



dan ini adalah proses yang memerlukan ketenukkan ketekunan yang amat dasyat. Dengan tu aku publishkan juga gambar dalam arkib 2005 semasa kami bertapa menuntut bersama di IKM Besut - Computer Engineering 04'-05'.


Thanks for the friendship brother!

notakaki: Aku bukan GAY! It still have some love between friendship ok!

Nak juga? Cuba la bodek @ buat tawaran kat Enchek Sepang. Hehehe, tapi rasanya dia adalah manusia yang amat sibuk. Ini pun dah lama bodek dia. Hahaha.