17 August 2008 | 2 comments

The Rainbow after The Rain

Labels:
Artis: Nash

Lagu: Pada Syurga Diwajahmu








Salam,
hi all :D amacam rini..? ada baikk ka..? Harap-harap semua ok la.. hehe



Hari ni, aku just nak cerita sikit, yang ada kena mengena dengan post aku sebelum ni.



Apa perasaan korang (bayangkan ko kat tempat aku) bila ada gadis send message camni,



Nanti if kita dah terikat, and samada awak terpaksa, inginkan, lagi sorang, sy pasrah, bukan tak sayang, tapi, kalau dilarang, buat jugak dan lagi tekanan kalau sy tahu. Tu pun kalau awak sanggup menduakan sy, dan awk adil.. tu je sy mntk..



Memang la lmbat lagi agaknya nk ikat, tapi, tah la..bila dia kata camtu, aku terasa gadis ni dah lain macam :D aku memang da lain macam sejak dari knal dia since last year, time aku start keje kat opis dlu..



Actually, dea Junior aku (lain course) time dekat IKM dulu, tapi memang aku tak penah pun nampak dia @ merasai kewujudan dia (sebab time tu memang aku takde rapat dengan gals, n ade sebab tertentu..). Aku start kenal dea dari friendster, then, ke ym, after that ke phone. Sebelum ni, dea penah gtaw kat aku yg dea da ade balak, so, ade la perbatasan. Aku rapat dengan dia lepas PRU (sebab sebelum tu dea agak busy mengikut Puteri), tarikh? 25 March, aku sje la luahkan kesedihan, and tetiba laen macam je, tanya punya tanya, dia da clash. Terus terpaku aku sendiri, sejak aku kenal dia, aku je yg bertepuk dan tak mengharap pun dia balas tepukkanku itu, akan tetapi, Tuan Punya Dunia menentukan segalanya :D



Aku pun taktaw knape aku bley rase laen macam kat dea, sedangkan,

  • Lepas je hati remuk, terus aku jarang sekali contact dengan gals, nak gayut dengan aku ni, susah sikit la.. banyak diam dari bercakap..tapi jenis dea, mmg talk active glew..eheh
  • Kami jarang lepak sesama
  • Dia slalu hang out dengan other guys (dia gtaw aku, n aku paham dea jenis open minded + friendly but ade batas + hati dia kat aku, hehe)
  • Aku ni bukan la fanatik PKR , cuma penyokong, tapi, family background dia, memang UMNO habis, naik lawak aku dengar bila nenek dia marah uncle dea sebab uncle dea nk lompat party.. (camna la nasib aku nanti..nk kena gi jumpa parent dea ni before alongnye kawen)
  • Dia jenis havoc abis, tak caya pi tanya memember dia..aku plak jenis slow-mo
dan banyak lagi menda yang bercanggah, tapi tah la..pelikkan? Hanya Dia yang tahu segalanya, kita merancang tapi Dia-lah penentu segalanya.



Kami tak penah declare paper pun, xcouple but memang masyukk je, hehe. Just "Kalau ade jodoh, we'll together, but if not, you a part of the sweet memory". Tapi, Alhamdulillah, Dia memang Adil, Dia Maha Mendengar. Setiap bisikan didengari, dan sedikit demi sedikit Dia bagi, even tak semua tapi aku bersyukur sangat-sangat.



Hidup tak lagi sepi macam dulu,
Hidup tak krosot (serabut) lagi macam dulu,



Macam iklan Berita Harian (walaupun aku BH sebab news yang tak seimbang, utk news, aku lagi suka baca MalaysiaKini), "Zaman dah berubah, Dunia Dah Maju". Even ada lagi otak yang tak berkembang sebab diracuni, tapi, aku dah berubah, anjakan paradigma (btul ka ayat? Hehe) dalam hidup aku.



Tu ja yang aku nak share buat masa sekarang, kalau ada lagi (memang banyak pun, hehe) aku sambung karang..



Thanks cause reading this article. Chow~