30 December 2008 | 1 comments

Angin Perubahan

Labels:

Salam Tahun Baru Semua!

Apa yang telah aku capai tahun lepas?

  • Sambung Belajar
    - aku meneruskan pembelajaran aku kat MCS College, Banting.
  • Lupakan Kisah Lampau
    - aku dah dapat mencuci kepala otak aku dari memori lampau yang buat aku sakit setelah menderita setahun lebih.
  • Rapat dengan orang yang memahami aku
    - dia tak pernah buat aku tekanan, dia tak pernah buat aku serabut, aku tak pernah rasa yang dia menyemakkan hidup aku.
  • Kurang rokok
    - yeah! memang kurang kalau Dunhill 14 dikongsi 2 orang kan? hehe

Sikit saja kan? Tapi kira ok la, dari takdak langsung, untuk tahun ni, aku nak:-

  • Dekatkan diri
    - aku nak dekatkan diri dengan Dia
  • Kurangkan lagi rokok
    - rokok lagi, hahaha
  • Nak Gemokkan badan!!
  • Rapatkan lagi "tali" dengan dia
    - hehehehe
  • "Upgrade"kan diri sikit
    - nak upgradekan diri sikit, bukan jadi orang lain, tapi, korang penah dengarkan? "Love doesn't change anything, but we must change for love"

Ahaa, tu ja yang aku pikiaq untuk sekarang ni..Hehe, takdak idea sebab ngantok sudaa.. hehe