28 December 2008 | 0 comments

Bedtime Stories

Title: Bedtime Stories
Starring: Adam Sandlers

adam_sandler_bedtime_stories

Cerita mengenai kisah si Skeeter Bronson, dimana bekerja di hotel ayahnya yang telah diambil alih kerana tidak dapat meneruskan perniagaannya.

Ayahnya membuat persetujuan setelah orang kaya tu membuat perjanjian dimana apabila skeeter menjadi besar dan rajin, hotel itu akan beralih ke tangan anaknya itu.


Akan tetapi, bila menjelang dewasa, impian tak menjadi kenyataan, dia hanyalah "tukang" di hotel itu. Semuanya menjadi aneh apabila dia terpaksa menjaga kedua anak saudaranya ketika waktu malam setelah kakaknya pergi ke luar kota untuk interview. Dah nama pun jaga malam, dia terpaksa bercerita sebelum anak saudaranya tidur dan semua "Bedtime Story" @ Cerita tidur itu menjadi kenyataan.adam_sandler_bedtime_stories2


Komen aku:
Ku sangka panas hingga ke petang, akhirnya hujan ditengah hari. Tak best! Hahahaha, bukan apa. Selalunya filem-filem yang dilakonkan oleh Adam Sandlers ni agak menarik + humor, tapi, filem ni.. Ampeh! Sesuai untuk kanak-kanak dibawah jagaan ibu bapa.. I think, most of people go home with the same face, "boringg". Banyak part lawak bodoh, tak macam filem lain yang si Adam berlakon.


Rating: 2/5 | Kids


Artikel yang terpilih

"http://kitamajufilem.blogspot.com - Menghiburkan tapi.."

"http://movies-score-ind.blogspot.com - ps:tengok rating"

"(Adam Sandler + Disney = kanak-kanak? macam tak kena je). Sudah pasti filem ini sebuah filem fantasi merapu."