29 September 2009 | 12 comments

Tukar Layout, Apa Kata Kamu?

Labels:
Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Kita sudah melepasi minggu yang beraya sakan, sekarang masa untuk kembali seperti biasa. Bekerja seperti biasa, belajar seperti biasa, mentelaah seperti biasa, bermain seperti biasa dan harap-harap Ramadhan yang baru lepas ini mengajar kita semua agar menjadi insan lebih sempurna berbanding sebelumnya.

Layout "Karangan" ini rasanya dah tamat tempoh agaknya! Hehe, aku buat layout ini bersempena dengan puasa + raya dan kita dah lepas. Rasanya 95% adalah air tangan sendiri, walaupun ada orang kata layout ini buruk, kurang menarik, kosong, tapi sekurang-kurangnya ada juga feedback dari kawan-kawan. Hanya ikon, css reset dan font hasil kerja orang lain, yang lainnya memang fully handcoded, convert PSD ke XHTML/CSS. Lepas tu bloggerized'kan dia dan ubah sikit-sikit css dia.

Raya pun dah lepas, rasanya aku nak tukar layout baru kot. Ini Photoshop Mockup yang baru selesai dan guna 960 Grid.





Rasa macam nak cuba main peek-a-boo semua tu, (curik2! Miahaha), tapi tak tau lagi berkemampuan ke tak siapkan layout ini, ada rezeki siap la, kalau tak tu, yang ini pun dah ok kot, just need a little touch-up here and there.

So, what do you think? Hmm.