13 August 2009 | 7 comments

Perlukan Proses Pemulihan?

Salam semua, terima kasih kepada semua pengunjung yang sudi singgah ke sini semasa blog ini kesakitan. Layout telah mengalami sindrom-sindrom kerosakkan, dan macam-macam layout nak buat, tapi lepas explore 40% layout orang tu, rasa malas.

Setelah sakit otak explore layout orang, maka terhasil la layout yang agak kebudak-budakkan ini. Korang rasa perlu tak aku bloggerizedkan layout ni? Proses PSD ke XHTML /CSS dah habis, tinggal nak bloggerized ja



UPDATE: Proses Bloggerized sedang dijalankan -> http://my-fr3ak.blogspot.com/ (segala gambar tu nanti la)

UPDATE | 3.14AM: Tempat twitting, nuffnang punya ads dengan sidebar dah ok

UPDATE | 6.32AM: Akhirnya, layout 96% sudah siap, kalian bolehlah singgah di http://my-fr3ak.blogspot.com/ untuk tengok layout yang diberi nama "Karangan" ni. Tinggal sedikit pembetulan dengan css sedikit dibahagian entri. (tunggu aku bangun nanti la eh).




UPDATE | 4:35PM: CSS untuk bahagian entri sudah siap, dan buat pengetahuan semua, aku buat layout ini untuk nuffnangers sekalian! Hahaha, tapi sapa-sapa pun boleh pakai kot bila dah siap. Apa lagi yang tak siap?

  1. * sedikit blogger code belum dimasukkan
  2. * h2 punya css untuk entri tu rasa nak kena tukar la, saja-saja pakai CSS3 semalam, tapi IE tak support text-shadow (atau aku yang tak tau..)
  3. * link "next post", "prev post" dengan "home" tak buat lagi
  4. *dan ada sikit-sikit lagi kot