09 June 2009 | 0 comments

Pointer Jatuh Pulak!

Peh, bersawang lagi blog ni! Hahaha, mintak maap la semua noo..bukan apa, otak agak stress memikirkan result! Untuk semester yang baru lepas, pointer agak jatuh disebabkan beberapa subjek yang agak kurang paham. Dari 3 lebih CGPA, terus jatuh ke 2.87. Apalah! Tapi, sebenarnya aku agak bersyukur jugak! Kenapa? Kalau korang nak tahu, ada satu subjek yang aku memang kabur habis masa jawab! (siap simpan duit untuk re-sit kertas tu! Hahaha). Terima kasih la kepada Miss Marliana (ye miss, saye tahu miss tolong saye, terima kasih miss!) untuk subjeknya.

Aku juga ada terpikir untuk menukar layout blog aku ni. Sebab? Tak berapa seronok la memandang posting yang ini. Dah tukar saiz untuk video tu pun, masih lagi tak berubah. Bila guna Google Chrome ok saja tapi bila pakai Mozilla Firefox, terkeluar sudah video tu. Mula la tekanan! Haihh, belum sempat pun nak baiki template Wiking yang aku pakai untuk KBP untuk disebarkan, dah sampai masalah baru. Rilek dulu la, kasi otak tenang dulu. Hehe, Okay! Sampai disini saja untuk entri kali ini sebab jam pun dah menunjukkan pukul 7.59 pagi, waktu untuk siap-siap! Wassalam!